18
juli
2022
|
16:29
Europe/Amsterdam

Bewuster reizen

We helpen onze klanten om bewustere keuzes te maken door ze van betrouwbare en interessante informatie te voorzien. 

Bewust reizen

Klantcommunicatie

Duurzamer reizen moet niet ingewikkeld zijn. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen om verantwoorde keuzes te maken. Bij het boeken van een vakantie kan je  er bijvoorbeeld binnenkort voor kiezen om op duurzamere kerosine te vliegen. Het aanbod van duurzamere hotels is regelmatig terug te vinden in onze campagnes, nieuwsbrieven en social kanalen. 

Verantwoord excursieaanbod

Wij bieden alleen excursies aan met respect voor mens, dier en natuur. Dat betekent dat we geen olifantenritjes maken, op struisvogels rondrennen of gedrogeerde tijgers knuffelen. De aangeboden excursies moeten voldoen aan de richtlijnen voor dierenwelzijn (English version of our Animal Welfare Policy), mensenrechten en biodiversiteit. Wij hebben daarvoor een code of conduct opgesteld die onze agenten en accommodaties moeten tekenen. Reisleiders krijgen ieder jaar een training op het gebied van duurzaamheid, om onze klanten goed te kunnen informeren. 

Lokale economie bevorderen

Wij werken met lokale gidsen, die thuis zijn in de regio en de cultuur. Hierdoor stimuleren we werkgelegenheid en maken onze gasten kennis met een zo authentiek mogelijke bestemming. We steunen lokale ondernemers door klanten te stimuleren lokale producten te kopen. Ook helpen we onze gasten om de juiste keuzes te maken als het gaat om de aanschaf van souvenirs.